مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 12:052021-12-23اقتصادي

انتظارها برای روی کار آمدن مدیران انقلابی و کارآمد کی پایان می یابد؟


تنها در سه ماه اخیر، 6 مدیر به جرم فساد اقتصادی بازداشت شدند؛ وقتی مردم با انتخاب دولت انقلابی خواستار تغییر رویه مدیریتی کشورند، به بهانه مخالفت با عدم تغییر اتوبوسی مدیران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، با اعلام دستگیری یک مدیر دولتی دیگر در شیراز، تعداد مدیران بازداشت شده در استان از اواخر شهریور تاکنون به 6 نفر افزایش یافت، مدیر بازداشت شده اخیر که در حال اخذ رشوه از یک پیمانکار به چنگ قانون افتاد متعلق به یک شرکت دولتی از زیرمجموعه وزارت نیرو در حوزه برق بوده که چندی پیش موضوع تحقیق و تفحص از آن به دلایل مختلف از جمله نحوه انتخاب پیمانکاران در کمیسیون انرژی مجلس به تصویب رسید.

در حالی که تقریبا فساد این مدیر باقی مانده از دولت سابق آشکار بوده، اما اقدامی برای تغییر وی انجام نشده بود.

اقدامی که اگر انجام می شد، هزینه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حضور چنین مهره های فاسدی بیش از این بر جامعه اعمال نمی گشت.

آمار نگران کننده از فسادهای اقتصادی و ناکارآمدی مدیران سابق که حتی در حال حاضر همچنان به رویه سابق خود ادامه می دهند، ضرورت تغییر و تحول سریع و گاه بنیادین را دستگاه های اجرایی می طلبد.

انتصاب مدیران انقلابی و تازه نفس، فصلی نو در خدمت رسانی در حالی که اکنون با روی کار آمدن دولت انقلابی، باید با تغییر مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارها برای روی کار آمدن مدیران انقلابی و کارآمد کی پایان می یابد؟

انتظارها برای روی کار آمدن مدیران انقلابی و کارآمد کی پایان می یابد؟