مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 12:252021-12-23سياسي

توزیع 200 هزار بسته معیشتی از عواید موقوفات در مازندران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع 200 هزار بسته معیشتی موقوفات از شیوع ویروس کرونا تاکنون بین نیازمندان در استان خبر داد.

- ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در آیین تکریم و معارفه رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان محمودآباد اظهار کرد: وقف جزو اموال اهل بیت (ع) است و هر کسی از موقوفات دفاع می کند در واقع از اموال اهل بیت دفاع کرده است.

وی افزود: تثبیت مالکیت موقوفات از وظایف اوقاف به شمار می رود و در این مسیر اوقاف با اخذ سند مالکیت موقوفات، از هرگونه تجاوز احتمالی و تضعیف حق و حقوق موقوفات جلوگیری می کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در خصوص مسائلی که بین اوقاف و آموزش و پرورش بر سر امامزاده قاسم (ع) وجود دارد، گفت: اوقاف تعامل و همکاری لازم را داشته است و حتی چند سال قبل دو برابر تعهدات خود آمادگی داشتیم همکاری کنیم اما بستر لازم فراهم نشد.

حیدری تصریح کرد: امامزاده قاسم (ع) محمودآباد یک پایگاه فرهنگی مذهبی در مرکز این شهرستان است و اوقاف مازندران اکنون هم آمادگی دارد این مسئله حل و فصل شود چون ایجاد فضای معنوی در محوطه امامزاده قاسم (ع) درخواست و مطالبه شهروندان محمودآبادی است.

وی بیان کرد: 200 هزار بسته معیشتی موقوفات از زمان شیوع ویروس توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 200 هزار بسته معیشتی از عواید موقوفات در مازندران

توزیع 200 هزار بسته معیشتی از عواید موقوفات در مازندران