مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 13:552021-12-23پزشكي

ضرورت توجه پزشکان به اخلاق پزشکی و شیوه برخورد مناسب و منطقی با بیمار


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه اخلاق جزء جدایی ناپذیر از علم پزشکی تلقی می شود، گفت: در دانشگاه های علوم پزشکی علاوه بر آموزش دروس تخصصی، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه اخلاق جزء جدایی ناپذیر از علم پزشکی تلقی می شود، گفت: در دانشگاه های علوم پزشکی علاوه بر آموزش دروس تخصصی، به اخلاق پزشکی و شیوه برخورد مناسب و منطقی پزشک با بیمار نیز توجه شود.

عابدین خرّم روز پنجشنبه، دوم دی ماه در مراسم تجلیل از پزشکان پیشکسوت استان، اظهار کرد: در دنیای طبابت، اخلاق و پزشکی به شکلی جدایی ناپذیر به یکدیگر گره خورده اند و هر پزشکی پیش از این که کارش را به طور حرفه ای آغاز کند و قدم در راه پر فراز و نشیب درمان بیماری ها بگذارد، قسم نامه ای را می خواند که او را به رعایت اصولی ملزم می کند.

وی گفت: این قسم نامه برای این است که با گذر زمان خیلی چیزها فراموش شان نشود و یادشان نرود چرا این حرفه را انتخاب کرده و مسئولیت مهمی را به دوش گرفته اند.

خر‍ّ‍م با اشاره به اینکه امروز تعداد پزشکان از لحاظ کمی و کیفی افزایش یافته است، افزود: ضروری است ابعاد ارزشمند این قسم نامه در بین این قشر جوان به خوبی نهادینه شود تا مانند پیشکسوتان این عرصه با جان ودل برای درمان بیماران فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه پزشکان به اخلاق پزشکی و شیوه برخورد مناسب و منطقی با بیمار

ضرورت توجه پزشکان به اخلاق پزشکی و شیوه برخورد مناسب و منطقی با بیمار