مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 13:552021-12-23سياسي

ضرورت حمایت از ناشران و رفع مشکلات و موانع موجود در این صنعت


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت حمایت از ناشران و رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه صنعت چاپ و نشر کتاب تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت حمایت از ناشران و رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه صنعت چاپ و نشر کتاب تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جمع اعضای هیأت مدیره انجمن ناشران کتاب استان اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی باید تلاش و همت مضاعفی در راستای حمایت، ارتقاء و حل مشکلات صنعت چاپ و نشر کتاب استان داشته باشد.

وی، با اشاره به نقش ناشران در توسعه فرهنگی خاطرنشان کرد: بیش از 200 ناشر کتاب در آذربایجان شرقی مشغول فعالیت و ارائه ی خدمات فرهنگی هستند که با وجود حجم بالایی از مشکلات این حوزه، فعالیت و خدمات فرهنگی این قشر تعطیل نیست.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به فرسوده بودن بخش قابل توجهی از ماشین آلات حوزه چاپ و نشر استان تاکید کرد: باید نسبت به نوسازی و تجهیز این صنعت توجه جدی شود.

وی همچنین با اشاره به ناکافی بودن حمایت های دولتی از فعالان صنعت چاپ و نشر که در ایام کرونایی دچار آسیب و زیان شده اند، خواستار توجه و بازنگری دولت در این حوزه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت از ناشران و رفع مشکلات و موانع موجود در این صنعت

ضرورت حمایت از ناشران و رفع مشکلات و موانع موجود در این صنعت