مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 14:302021-12-23اقتصادي

نفرات برتر رویداد استارتاپی بیاتک در سمنان معرفی شدند


مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: رویداد استارتاپی بیاتک با بیش از 120 ایده و 32 ساعت آموزش رایگان در حوزه کسب و کار با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

- ، عبدالمحمد کاشیان بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با بیان اینکه نفرات برتر رویداد استارتاپی بیاتک در سمنان معرفی شدند، تاکید کرد: در بخش آقایان علی رمضانی با ایده ساخت فرومون جنسی حشرات برای کنترل و مقابله با آفات گیاهی، محمد آزادی با ایده طراحی و ساخت پرینتر سه بعدی ذوب ماسه با استفاده از انرژی خورشیدی و محمد صالح ایزدی ثابت با ایده سامانه کپی تریدر بورس اوراق بهادار نفرات برتر شدند.

وی افزود: در بخش خانم ها نیز به ترتیب نجمه زارع با ایده سامانه آموزشی بر پایه گیمیفیکیشن، فرانک سبحانیان با ایده سامانه تأمین همزمان رطوبت و آب شیرین مورد نیاز جهت آبیاری گلخانه ها و پویا متحدین با ایده استخراج اسانس استاندارد از گیاهان دارویی نفرات برتر شدند.

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان بیان کرد: در مرحله نخست 120 ایده به دبیرخانه ارسال شد که پس از دریافت 32 ساعت آموزش رایگان در حوزه کسب و کار و ارسال اطلاعات تکمیلی، 12 ایده به مرحله نهایی راه پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر رویداد استارتاپی بیاتک در سمنان معرفی شدند

نفرات برتر رویداد استارتاپی بیاتک در سمنان معرفی شدند