مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 14:402021-12-23سياسي

همه دستگاه هایی اجرایی در ریشه کن شدن بی سوادی تلاش کنند


همه دستگاه های اجرایی که در حوزه آموزش هستند باید کمک حال آموزش و پرورش باشند تا هرچه سریعتر بی سوادی را از کشور ریشه کن کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، به مناسبت هفته نهضت سواد آموزی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک به همراه دهقانی معاون پرورشی و تربیت بدنی و عظیمی کارشناس مسئول سواد آموزی باحجت الا سلام حجت الله اسماعیلی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان قرچک دیدار و گفت وگو کردند.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در ابتدای این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی به خصوص خانواده شهید ایرلو که به تازگی به درجه رفیع شهادت نایل آمده را گرامی داشت و اظهار کرد: نهضت سواد یکی از اقدامات و آثار مهم و ماندگار امام خمینی(ره) بود که یک اقدام ضد استکباری بود و در جهت ریشه کنی بی سوادی تأسیس شد.

وی گفت: بی سوادی ننگ جوامع انسانی و اسلامی است، لذا در اهمیت کار آموزش دهندگان باید گفت که شما ضمن شناسایی افراد بی سواد و تعلیم و تربیت آنها، مجاهدان و جهادگران فی سبیل الله هستید.

امام جمعه قرچک تصریح کرد: مبارزه با جهل یکی از اهداف انقلاب اسلامی است، از اوایل تاکنون نهضت سواد آموزی به وسیله افراد با اخلاص، باتقوا و با کمترین امکانات درحال فعالیت شبانه روزی هستند که به نوعی از اوایل اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه هایی اجرایی در ریشه کن شدن بی سوادی تلاش کنند

همه دستگاه هایی اجرایی در ریشه کن شدن بی سوادی تلاش کنند