مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 14:552021-12-23سياسي

بیانیه گام دوم انقلاب نقطه عطف انقلاب است/ بیان ویژگی های فرمانده مطلوب


فرمانده کل ارتش با بیان اینکه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به حرکت جهادی تاکید فرموند، گفت: فرمانده جهادی می تواند الگوی مطلوب از منظر مقام معظم رهبری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، سیدعبدالرحیم موسوی امروز در حاشیه مراسم سومین همایش فرمانده مطلوب به برداشت خود از بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و اظهار کرد: این بیانیه نقطه عطف و یک نکته فراز اصلی دارد که یعنی آمادگی برای آن را دنبال می کند، توقف نکند.

وی افزود: یک فرمانده مطلوب باید صابر باشد یعنی در مقابل عوامل فساد آفرین مقاومت فعال داشته باشد و توانایی و آبرو خود را در راه انقلاب و آرمان های انقلاب هزینه کند.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران  با بیان اینکه استنباط بنده از بیانات مقام معظم رهبری در پیمودن گام دوم انقلاب دارای همچین ویژگی است، تصریح کرد: با جمع بندی و ادغام به 26 ویژگی رسیدم که از جمله آن توجه عمیق و عملی به ظرفیت امیدبخش نیروی انسانی کارآمد، توجه حیاتی موضوع علم و پژوهش، تمرکز و بهره برداری از دستاوردهای گذشته و ظرفیت های استفاده نشده، داشتن منش و اخلاق و رفتار معنوی و رواج آن در جامعه، میدان دادن به نهادهای فرهنگی، پرهیز از حرام و شبه و پیشگیری و ناامیدی از خود و دیگران از دیگر اهداف فرمانده مطلوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم انقلاب نقطه عطف انقلاب است/ بیان ویژگی های فرمانده مطلوب

بیانیه گام دوم انقلاب نقطه عطف انقلاب است/ بیان ویژگی های فرمانده مطلوب