مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 15:102021-12-23سياسي

مردم صبورخارگ شایسته دریافت بهترین خدمات هستند


مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: مردم جزیره خارگ در 8 سال دفاع مقدس شریان حیاتی اقتصادایران اسلامی را تداوم بخشیدند و امروز شایسته دریافت بهترین خدمات هستند.

- ، جواد لقمان زاده عصر پنج در مراسم تکریم و معارفه بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان یکی از مراکز مهم و راهبردی ایران اسلامی بشمار می رود و این جزیره دارای اهمیت بسیار بالایی از نظر سیاسی و امنیتی برای کشور برخوردار است.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: مردم صبور این جزیره در 8 سال دفاع مقدس شریان حیاتی اقتصاد ایران اسلامی را تداوم بخشیدند و امروز شایسته دریافت بهترین خدمات هستند.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر تصریح کرد: در حوزه انتخاب بخشدار این بخش ویژه پارامترهای بسیار متعددی مد نظر بود که آینده نگری و آینده پژوهی صورت گرفته توسط مدیران ارشد استان، جوانی انقلابی و متدین به این سمت منصوب شد که به طور حتم منشأ خدمت رسانی به اهالی صبور این جزیره خارگ بود.

لقمان زاده در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه استانداری بوشهر نیز اقدامات بسیار خوبی جهت سرمایه گذاری کشورهای خارجی صورت گرفته است که این نشان از عزم والای مدیریت ارشد استان جهت توسعه استان بوشهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم صبورخارگ شایسته دریافت بهترین خدمات هستند

مردم صبورخارگ شایسته دریافت بهترین خدمات هستند