مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 16:102021-12-23اقتصادي

اعتبارگذاری 300 میلیون دلاری هند برای ریل گذاری تا بندر چابهار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از ظرفیت های بندری چابهار گفت: - مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: دو سال آینده پروژه ریل گذاری تا زاهدان و سپس به میلک انجام و با توجه به حمایت وزیر راه و شهرسازی، 300 میلیون دلار اعتبار هندی ها جذب خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از ظرفیت های بندری چابهار گفت:در دو سال آینده پروژه ریل گذاری تا زاهدان و سپس به میلک انجام و با توجه به حمایت وزیر راه و شهرسازی، 300 میلیون دلار اعتبار هندی ها برای کار توسعه ریلی جذب خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت 15 میلیون تنی بندر چابهار گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر زیر 3 میلیون تن از 15 میلیون تن این ظرفیت استفاده می شود باید تدابیری اندیشیده شود تا این میزان از فعالیت افزایش یابد.

مدیر عامل سازمان بنادر کشور با بیان اینکه تربیت نیروی متخصص دریانورد برای آینده صنعت دریانوردی اهمیت ویژه ای دارد افزود: باید همه تلاش مان را بر توسعه ناوگان حمل و نقل دریایی و جذب، پرورش و آموزش نیروی انسانی متخصص و با کیفیت بکار بگیریم، چرا که روند رو به رشد سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارگذاری 300 میلیون دلاری هند برای ریل گذاری تا بندر چابهار

اعتبارگذاری 300 میلیون دلاری هند برای ریل گذاری تا بندر چابهار