مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 16:452021-12-23ورزشي

کمانداران برتر معرفی شدند


در پایان هفته یازدهم و دوازدهم ریکرو مردان و هفته نهم و دهم کامپوند مردان که در سایت تیروکمان برگزار شد، کمانداران برتر معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان هفته یازدهم و دوازدهم لیگ برتر تیروکمان در ماده ریکرو مردان و هفته نهم و دهم کامپوند مردان که در سایت تیروکمان برگزار شد، کمانداران برتر معرفی شدند.

در هفته یازدهم ریکرو مردان؛ آکادمی استعدادیابی تبریز 5 بر صفر نفت امیدیه را شکست داد، انجمن اوتیسم ایران 3 بر 2 کشت و صنعت پارس مغان را مغلوب خود کرد، سپاهان 3 بر 2 برابر تیرانا به پیروزی رسید، آکادمی راد 5 بر صفر نساجی سبلان پارچه اردبیل را شکست داد، سهند تبریز 3 بر 2 هیأت استان مرکزی را مغلوب خود کرد و دانشگاه آزاد 4 بر صفر ناجا را شکست داد.

همچنین در هفته دوازدهم ریکرو مردان؛ آکادمی استعدادیابی تبریز 3 بر 2 کشت و صنعت پارس مغان را شکست داد، نفت امیدیه 4 بر یک برابر نساجی سبلان پارچه اردبیل به برتری رسید، آکادمی راد 4 بر یک سهند تبریز را شکست داد و سپاهان 4 بر یک برابر کارن آرچری به برتری رسید، هیأت استان مرکزی 4 بر یک ناجا را شکیت داد، دانشگاه آزاد 5 بر صفر تیرانا را شکست داد.

در مسابقات این هفته و در ریکرو مردان رضا شبانی از آکادمی راد با 332 امتیاز، صادق اشرفی از تیم دانشگاه آزاد با 324 امتیاز و میلاد وزیری از دانشگاه آزاد با 322


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمانداران برتر معرفی شدند

کمانداران برتر معرفی شدند