مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 17:052021-12-23اقتصادي

افزایش 30 درصدی صادرات شهرستان بناب


فرماندار بناب با اشاره به صادرات 177 هزار تنی انواع محصولات طی 9 ماه گذشته از شهرستان بناب تصریح کرد: میزان صادرات محصولات از لحاظ وزنی 30 درصد و از لحاظ ارزش دلاری 89 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی شهریار فتحی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب اظهار داشت: 423 واحد تولیدی کوچک و بزرگ در شهرستان بناب فعال بوده و 5 هزار و 700 نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

وی، با اشاره به سیمای اقتصادی شهرستان بناب اظهار کرد: این شهرستان در کنار ظرفیت بالای تولید فولاد در بحث کشاورزی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و فعالیت چندین واحد فرآوری کشمش باعث شده تا هر سال صادرکنندگان نمونه کشوری و ملی از این شهرستان انتخاب شوند.

وی همچنین با اشاره به صادرات 177 هزار تنی انواع محصولات طی 9 ماه گذشته از شهرستان بناب تصریح کرد: میزان صادرات محصولات از لحاظ وزنی 30 درصد و از لحاظ ارزش دلاری 89 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

رییس ستاد تسهیل و رفع موانع شهرستان بناب با اشاره به افزایش یکصد هکتاری ظرفیت شهرک صنعتی بناب افزود: ظرفیت موجود به جهت خیل زیاد متقاضیان جوابگو نبود و توسعه 200 هکتاری دیگر شهرک صنعتی در شهرستان در حال مطالعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی صادرات شهرستان بناب

افزایش 30 درصدی صادرات شهرستان بناب