مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 18:152021-12-23سياسي

بزرگترین مسئله کشور ناکارآمدی و بی تدبیری است نه تحریم


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ظرفیت های ارزشمند گیلان در بخش های مختلف گفت: گیلان به تنهایی می تواند کشور را اداره کند اما ضعف مدیریتی باعث شده تا به جایگاه واقعی اش دست نیابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خبرگزاری فارس از رشت، عزت الله اکبری تالارپشتی امروز در یادواره شهدای مهندس استان گیلان با تاکید بر توجه و گرامیداشت مناسبت های مختلف انقلاب اسلامی اظهار کرد: نسل امروز و آینده باید نسبت تاریخ انقلاب اسلامی آگاه شوند و برگزاری یادوارهای شهدا می تواند فرصت ابعاد وسیع و گسترده ای دارد، تصریح کرد: عده ای، سپاه و بسیج را فقط در این می بینند که در جایی سیل یا زلزله بیاید و بسیج وارد میدان شود، در حالی که این طور نیست بسیج در عرصه های مختلف حرف برای گفتن دارد.

  وی با اشاره به اینکه بسیج ظرفیت های ارزشمندی دارد، بیان کرد: با روحیه و تفکر بسیجی می توان کشور را اداره کرد و تفکر بسیجی گره گشای مشکلات کشور است.

  رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم باید در تصمیم گیری های اقتصادی نقش آفرین باشند، تصریح کرد: وقتی حضور مردم در 22 بهمن و یوم الله های مختلف، یکسال کشور را بیمه می کند یقین بدانید حضور مردم در عرصه اقتصاد هم می تواند گره از کار مشکلات اقتصادی و اشتغال بگشاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مسئله کشور ناکارآمدی و بی تدبیری است نه تحریم

بزرگترین مسئله کشور ناکارآمدی و بی تدبیری است نه تحریم