مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 18:302021-12-23حوادث

امکان اسکان مردم ریوش در تکایا و مساجد/80 درصد منازل غیرمقاوم است


رییس ستاد بحران شهرستان کوهسرخ گفت: با توجه وقوع سه زمین لرزه در کوهسرخ و احتمال وقوع پس لرزه های دیگر در تمام مساجد و تکایای شهرستان کوهسرخ امشب روی مردم باز است و در صورت نیاز می توانند در این اماکن اسکان یابند.

- رضا رمضانی در گفت وگو با ایسنا افزود: طی تماس با تمامی دهیاران خوشبختانه تاکنون هیچگونه خسارت مالی و جانی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه مرکز زمین لرزه در دهستان تکاب روستای قصون بوده، اظهار کرد: تمام اعضای ستاد بحران شهرستان کوهسرخ اکنون در آماده باش کاملند و نیروهای جمعیت هلال احمر نیز به منطقه اعزام و در حال بررسی وضعیت هستند.

فرماندار کوهسرخ عنوان کرد: به دلیل اینکه ادوات لازم در حوزه بحران بسیار کم داریم به همین دلیل برای جلوگیری از اتفاقات احتمالی از مدت ها قبل بخش خصوصی را فراخوان زده ایم تا بتوانیم از توان آن ها در مواقع بحرانی استفاده کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: امشب در تمام سالن های ورزشی و تکایا در روستاها به روی مردم باز است و در صورت نیاز می توانند برای اسکان استفاده کنند.

رمضانی با اشاره به اینکه در بخش بررود چهار مکان اضطراری _که تکایا هستند_ برای مواقع اضطراری در نظر گرفته شده است، به وضعیت لرزه خیزی منطقه پرداخت و گفت: منطقه کوهسرخ علاوه بر اینکه بر روی گسل زلزله قرار دارد دارای بیشترین خانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان اسکان مردم ریوش در تکایا و مساجد/80 درصد منازل غیرمقاوم است

امکان اسکان مردم ریوش در تکایا و مساجد/80 درصد منازل غیرمقاوم است