مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 18:302021-12-23سياسي

جنگ امروز سخت تر از دفاع مقدس است/راهیان نور باید مردمی باشد


مدیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا گفت: اگر در دوران دفاع مقدس جنگ تنها در محدوده مرزی بود، امروز نمی توان خط مقدم و مرزی برای محدوده تهاجم دشمن تعیین کرد و این جنگ شبانه روزی و دائمی در تمام حوزه ها است و ما نیازمند حضور گسترده مردم در این عرصه هستیم.

- ایسنا/قم مدیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا گفت: اگر در دوران دفاع مقدس جنگ تنها در محدوده مرزی بود، امروز نمی توان خط مقدم و مرزی برای محدوده تهاجم دشمن تعیین کرد و این جنگ شبانه روزی و دائمی در تمام حوزه ها است و ما نیازمند حضور گسترده مردم در این عرصه هستیم.

سید احمد عبودتیان، مدیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا، در گردهمایی فعالان مردمی راهیان نور که به همت جامعه وارثون در پلاک 313 مسجد مقدس جمکران در حال برگزاری است، با اشاره به اینکه با فعالیت در حوزه ایثار و شهادت می توان انقلاب را پیشبرد، عنوان کرد: واقعه عاشورا نمونه عظیم تری است که هرسال پررنگ تر از سال قبل دنبال خواهد شد.

وی بابیان اینکه در موضوع عاشورا با یک مسئله مردمی با ماندگاری بی نهایت روبرو هستیم، اظهار کرد: باید به این موضوع اندیشه کنیم که آیا دفاع مقدس قابلیت مردمی بودن تا این حد را دارد یا خیر و باید توجه داشته باشیم که جریان های انقلابی و دلسوز و حتی خود رزمندگان دفاع مقدس و خانواده های شهدا تا چه اندازه با این موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ امروز سخت تر از دفاع مقدس است/راهیان نور باید مردمی باشد

جنگ امروز سخت تر از دفاع مقدس است/راهیان نور باید مردمی باشد