مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 19:002021-12-23سياسي

ایجاد شبکه همدلی در استان گلستان/ حمایت جدی از نیروهای بومی استان


استاندار گلستان با اشاره به اینکه همه باید تلاش کنیم تا حاشیه ها را کنار گذاشته و به توسعه استان بیاندیشیم، اظهار کرد: تنها راه این موضوع ایجاد شبکه همدلی در استان است.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه همه باید تلاش کنیم تا حاشیه ها را کنار گذاشته و به توسعه استان بیاندیشیم، اظهار کرد: تنها راه این موضوع ایجاد شبکه همدلی در استان است.

علی محمد زنگانه در گفت و گو با خبرنگاران پیرامون آخرین وضعیت واگذاری پروژه های عمرانی استان گلستان با اشاره به اینکه اقدامات ما در حوزه کنترل شیوع کرونا و همچنین تمرکز بر انتصابات شایسته نمی تواند ما را از اولویت های عمرانی و توسعه ای غافل کند، اظهار کرد: به صورت پیوسته شرایط پروژه های عمرانی استان را با معاونین و کارشناسان خبره استانداری رصد و بررسی می کنیم.

وی با بیان اینکه باید در همه مجموعه ها از نیروهای بومی و داخلی استان حمایت کرد، افزود: هدف ما واگذاری پروژه های عمرانی استان به پیمانکاران و نیروهای بومی است و باید به معنای واقعی از توانمندی های استان حمایت کرد تا شاهد تبلور خلاقیت و نوآوری این عزیزان باشیم.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در نشست با پیمانکاران و فعالان حوزه عمرانی استان نیز بر این موضوع که نگاه حمایتی در شرایط مساوی به پیمانکاران بومی رشد و پیشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شبکه همدلی در استان گلستان/ حمایت جدی از نیروهای بومی استان

ایجاد شبکه همدلی در استان گلستان/ حمایت جدی از نیروهای بومی استان