مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 20:402021-12-23اقتصادي

افتتاح سالن تارا در مجموعه ورزشی ایران خودرو


سالن بدنسازی تارا در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی و با حضور معاونین و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و باشگاه پیکان به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو(پیکان) با استفاده بهینه و صرفه جویی در استفاده از اعتبارات حوزه های ورزش حرفه ای و کارگری سالن بدنسازی مجموعه ورزشی ایران خودرو با حضور معاونین و مدیران ارشد گروه افتتاح شد.

این مجموعه در مجاورت سالن چند منظوره باشگاه پیکان قرار گرفته که در راستای گرامیداشت یاد رییس فقید و ابدی هیات مدیره باشگاه پیکان با عنوان سالن شهید حسن تهرانی مقدم نامگذاری شد.

سالن بدنسازی تارا که با حضور دکتر محمد گلچین راد معاون منابع انسانی، دکتر شهاب الدین شمس معاون اقتصادی، جمال جلیل پور معاون مالی، امین الله حدادی رییس حوزه ریاست گروه صنعتی ایران خودرو همچنین اکبر محمدی مدیرعامل، اسحاق اینانلو رییس و بهروز مهام نایب رییس هیات مدیره باشگاه پیکان و جمعی از مدیران و معاونان ارشد گروه به مرحله بهره برداری رسید ظرفیت بی سابقه ای برای استفاده کلیه تیم های حرفه ای همچنین کارگری و سایر کارکنان مجموعه ایران خودرو ایجاد خواهد کرد که علاوه بر توسعه زیرساخت های ورزشی در این حوزه صرفه جویی و خودکفایی در استفاده از امکانات و ارتقای عملکرد تیم های حرفه ای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سالن تارا در مجموعه ورزشی ایران خودرو

افتتاح سالن تارا در مجموعه ورزشی ایران خودرو