موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 20:452021-12-23فرهنگي

محرومیت تحصیلی سیاهپوستان آمریکایی به دلیل مدل مو! + تصاویر


«تاونی چتمون» هنرمند مقیم مریلند پس از عکاسی از سیاه پوستان، عکس هایش را با رنگ اکریلیک، ورقه طلا، کاغذ های رنگی، سنگ های نیمه قیمتی و شیشه بازآفرینی می کند تا در برابر تبعیض بر اساس رنگ پوست و مدل موها مقابله کند.

-   خبرگزاری فارس ـ گروه هنر، محمد کلهر: تاونی چتمون یک هنرمند خودآموخته است که بیشتر از 16 سال در حوزه عکاسی فعالیت دارد.

او در توکیو به دنیا آمد و چون پدرش ارتشی بود، این فرصت را داشت تا فرهنگ های سه قاره مختلف را تا قبل از 12 سالگی تجربه کند.

او از سن 12 سالگی تا اوایل بزرگسالی در رشته هنرهای نمایشی تحصیل کرد؛ سپس مسیر خود را تغییر داد و علایق خود را بر پشت دوربین عکاسی متمرکز کرد.

 چتمون در حال حاضر با همسر و 3 فرزندش در مریلند زندگی می کند.

او که خودش سیاهپوست است، همیشه دغدغه این قشر از جامعه را دارد و با عکاسی از زنان، مردان و کودکان سیاه پوست در برابر تبعیض بر اساس رنگ پوست و موها مقابله می کند.

  نمایشگاه آثار تاونی چتمون   این هنرمند در بیانیه (استیتمنت) یکی از نمایشگاه هایش در سال 2019 نوشته بود: در ایالات متحده و خارج از کشور، مدل های مو که به طور مشخصی شبیه به فرهنگ سیاه پوستان است، به عنوان نامرتب، نامنظم، غیرجذاب، و غیرحرفه ای برچسب گذاری می شوند و بعضاً تحت نظارت پلیس قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت تحصیلی سیاهپوستان آمریکایی به دلیل مدل مو! + تصاویر

محرومیت تحصیلی سیاهپوستان آمریکایی به دلیل مدل مو! + تصاویر