مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 05:402021-12-24سياسي

نباید از دولت توقع حل فوری مشکلات را داشته باشیم/ باید به دولتمردان فرصت دهیم


نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس گفت: ما نباید عجولانه عملکرد دولت سیزدهم را مورد قضاوت قرار دهیم و از آنان توقع رفع فوری و کوتاه مدت مشکلات کشور را داشته باشیم.

- با بیان اینکه باید به دولت سیزدهم فرصت دهیم تا مشکلات کشور را حل کند، گفت: دولت سیزدهم به دنبال ایجاد عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد و برخورد با رانت خوران است و باید به دولت مجال دهیم تا اقدامات لازم را برای رفع این مشکلات انجام دهد.

وی بیان کرد: هنوز برخی از مدیران دولت سابق در دولت فعلی مشغول به کار هستند و منتظر هستیم که دولت جدید برنامه های خود را عملیاتی کند و نباید قصاص قبل از جنایت کنیم.

باید به دولتمردان فرصت رفع مشکلات کشور را بدهیم.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته در صورتی که دولت وعده های خود را عملیاتی نکند، ما باید به سمت ابزارهای نظارتی چون تحقیق و تفحص و سوال از وزرا برویم و این حق و ابزار قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است اما نباید در این زمینه عجله کرد و باید به دولت فرصت داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما نباید عجولانه عملکرد دولت سیزدهم را مورد قضاوت قرار دهیم و از آنان توقع رفع فوری و کوتاه مدت مشکلات کشور را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید از دولت توقع حل فوری مشکلات را داشته باشیم/ باید به دولتمردان فرصت دهیم

نباید از دولت توقع حل فوری مشکلات را داشته باشیم/ باید به دولتمردان فرصت دهیم