مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 05:452021-12-24ورزشي

از تهران تا اراک و مشهد؛ جنگ 3 تیم برای صدرنشینی در هفته یازدهم


هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر به صورت همزمان در قالب 8 بازی برگزار می شود که در حساس ترین دیدارهای این هفته استقلال با پدیده و سپاهان با پیکان بازی می کند.

- ، هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال در حالی امروز با 8 دیدار برگزار می شود که این هفته تا حدودی تحت تاثیر رای جنجالی کمیته انضباطی در خصوص 3 بازی گل گهر مقابل استقلال، سپاهان و پیکان قرار دارد و امروز دو تیم از 3 تیمی که در این پرونده شاکی بودند، به مصاف هم می روند.

در بازی های امروز آلومینیوم میزبان گل گهر است، هوادار از تراکتور پذیرایی می کند، استقلال در مشهد مقابل پدیده به میدان می رود، نفت مسجد سلیمان پذیرای فجر سپاسی است، مس در رفسنجان از نساجی پذیرایی می کند، سپاهان و پیکان در اصفهان به مصاف هم می روند، پرسپولیس میزبان ذوب آهن است و در دربی خوزستان فولاد و صنعت نفت آبادان به مصاف هم می روند.

آلومینیوم اراک - گل گهر سیرجان در عین ناباوری آلومینیوم اراک یکی از تیم های شکست ناپذیر در پایان هفته دهم و یکی از تیم هایی است که با 2 گل خورده در 10 بازی دارای بهترین خط دفاعی مشترک هستند.

این آمار نشان می دهد آلومینوم امروز به صورت شانسی و اتفاقی در رده سوم جدول قرار ندارد و بی جهت یکی از مدعیان صعود به صدر جدول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تهران تا اراک و مشهد؛ جنگ 3 تیم برای صدرنشینی در هفته یازدهم

از تهران تا اراک و مشهد؛ جنگ 3 تیم برای صدرنشینی در هفته یازدهم