مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 05:552021-12-24سياسي

ضرورت همکاری مسئولین لرستان در پیشگیری از اعتیاد


مدیرکل سازمان زندان های لرستان بر ضرورت همکاری مسئولین استان در پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد.

- عبدالمجید کشوری در پنجمین نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد که در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خرم آباد برگزار شد، با تأکید بر نقش مهم فرهنگ سازی در پیشگیری از اعتیاد در جامعه وضع زیرساخت ها و مشکلات اقتصادی در بروز قاچاق مواد مخدر و اعتیاد در کشور به ویژه جوانان استان بیان کرد: همه به عنوان مسئولین این نظام باید بتوانیم با تصمیم گیری های به جا نگرش مردم را نسبت به اعتیاد روشن تر و در بحث پاک سازی معتادین در جامعه مؤثرتر عمل کنیم.

وی گفت: تلاش شبانه روزی تمامی عزیزان مدافع مردم و امنیت در مجموعه ای به نام زندان است و مسئولیت نگهداری این افراد همچنین به عهده سازمان زندان هاست.

کشوری با بیان اینکه دستگاه قضا در بحث سند تحول قضایی، مأموریت ششم را به عنوان اصلاح و تربیت محکومین به سازمان زندان ها ابلاغ کرده است، افزود: یکی از شاخه های آن، تأکید بر تغییر نگرش محکومین و متهمین مواد مخدر نسبت به ارتکاب جرم انجام شده است.

مدیرکل زندان های لرستان گفت: با دو رویکرد می توان به امر اصلاح و تربیت زندانیان تحقق بخشید، یکی توانمند کردن زندانیان با برنامه ها و آموزش ها در درون زندان و اعطای تسهیلات پس از خروج زندانی و بخش دیگر فرهنگ ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همکاری مسئولین لرستان در پیشگیری از اعتیاد

ضرورت همکاری مسئولین لرستان در پیشگیری از اعتیاد