مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 06:202021-12-24بين الملل

نماینده روسیه در وین: توسعه برنامه هسته ای ایران نتیجه فشار حداکثری آمریکاست


نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در پیامی توییتری پیش رفت ها در برنامه هسته ای ایران را نتیجه خروج آمریکا از توافق هسته ای و سیاست فشار حداکثری آن علیه ایران دانست.

- نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در پیامی توییتری پیش رفت ها در برنامه هسته ای ایران را نتیجه خروج آمریکا از توافق هسته ای و سیاست فشار حداکثری آن علیه ایران دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در وین در صفحه توییترش در واکنش به پیام یکی از کاربران مبنی بر این که اتحادیه اروپا و آمریکا به اتفاق چین و روسیه در جبهه واحدی در برابر توسعه برنامه هسته ای ایران قرار دارند، نوشت: ما از توسعه سریع برنامه هسته ای ایران خشنود نیستیم اما این پاسخی به سیاست فشار حداکثری آمریکاست.

نه تنها ایران، بلکه هر دو طرف باید دست از این رویه بردارند‍! ایران در پی خروج یک جانبه آمریکا ار توافق هسته ای در سال 2018، یک سال تحمل تحریم های سخت و بدعهدی کشورهای اروپایی در ارائه راهکارهایی عملی برای عادی سازی روابط تجاری با ایران و کاهش تاثیر تحریم ها، اعلام کرد طبق مفاد برجام، طی چند گام تعیین شده در پاسخ به این اقدامات ناقض توافق، از اجرای تعهدات داوطلبانه اش در توافق فاصله می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده روسیه در وین: توسعه برنامه هسته ای ایران نتیجه فشار حداکثری آمریکاست

نماینده روسیه در وین: توسعه برنامه هسته ای ایران نتیجه فشار حداکثری آمریکاست