مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 06:552021-12-24سياسي

نقش دولت ها در تخریب محیط زیست بیشتر از مردم است


به گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس، بسیاری از تخریب ها و آسیب هایی که متوجه محیط زیست کشور است، محصول سیاست های اقتصادی و توسعه ای کشور بوده و این نشان می هد که نقش دولت ها در تخریب محیط زیست بیشتر از مردم است.

- حمید ظهرابی در نشست با سازمان های مردم نهاد فارس که با موضوع بذرکاری و احیای عرصه های طبیعی و نقش سازمان های مردم نهاد در حفظ آن ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

تاکید کرد: سازمان های مردم نهاد به دنبال گرایش های تخصصی محیط زیست باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان محیط زیست فارس، ظهرابی از سازمان های مردم نهاد بابت حضور ماهیانه و ارائه دیدگاهها، نظرات و نیز پیگیری نواقص و ایرادهای محیط زیست استان تقدیر کرده و از آنان خواست که در مباحث اساسی و کلان توسعه استان که محیط زیست را تحت تاثیر قرار می دهد، ورود بیشتری داشته باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته آماری از تخریب و تصرف هایی که در مناطق چهارگانه سراسر کشور اتفاق افتاده بود جمع آوری شد و نتیجه آن قابل تامل بود؛ حدود یک درصد از این مناطق، دچار تخریب و یا تصرف شده بودند که از این میزان حدود 70 درصد، توسط دستگاه های دولتی و یا نهادهای وابسته به حاکمیت اتفاق افتاده بود که این موضوع با تاکیدات مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش دولت ها در تخریب محیط زیست بیشتر از مردم است

نقش دولت ها در تخریب محیط زیست بیشتر از مردم است