مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 07:452021-12-24سياسي

حسین یکتا: راهیان نور باید سفری زیارتی سیاحتی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسین یکتا در گردهمایی خادمان و پیشکسوتان راهیان نور که پنج شنبه شب به همت جامعه ملی وارثون متشکل از فعالان مردمی جهاد و شهادت در پلاک 313 مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه عمده مسئولیت راهیان نور روی دوش سپاه است، اظهار کرد: تجربه امام رضایی ها به ما اثبات کرد اگر پایه یک کار آماده کنیم.

وی افزود: امروز باید راهیان نور مانند سفر به مشهد، زیارت و سیاحت باهم باشد و این مهم بدون مردمی شدن راهیان نور ممکن نخواهد شد.

مسئول جمعیت مردمی امام رضایی ها با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری دروازه ورود تشیع به ایران خوزستان است، ابراز کرد: افراد راهیان نوری باید خرمشهر را بسازند و آباد کنند چراکه این ما هستیم که دلمان در خرمشهر گیر کرده است.

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی مشکل مالی نیست مشکل عقل است، یادآور شد: امروز در راهیان نور اگر فناوری و سرمایه اجتماعی می خواهیم باید بریم خرمشهر و غم مردم را بخوریم.

یکتا با بیان اینکه اولویت اصلی ما باید خرمشهر باشد، اظهار کرد: امروز اخبار بد بسیاری در خرمشهر در مورد اعتیاد، فقر، طلاق، زنان سرپرست خانوار، وهابیت و .

وجود دارد که نیازمند حضور مردمی برای حل مشکلات در درجه اول و سپس کمک و همراهی سپاه و دولت و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین یکتا: راهیان نور باید سفری زیارتی سیاحتی شود

حسین یکتا: راهیان نور باید سفری زیارتی سیاحتی شود