مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 08:252021-12-24اجتماعي

قطعی 4 روزه آب آشامیدنی یک روستا در قروه


میهم سفلی یکی از روستاهای پرجمعیت شهرستان قروه است که چهار روز است آب این روستا قطع شده و مردم را با مشکل جدای مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، روستای میهم سفلی در حدود 18 کیلومتری شهرستان قروه قرار دارد که دارای 400 خانوار با حدود 1500 نفر جمعیت است و دارای چندین قنات و چشمه است با این وجود همیشه با مشکل قطعی آب آشامیدنی و آلوده بودن آن مواجه است.

حسین الماسی فرماندار قروه گفت: به دنبال پیگیری های خبرنگار فارس، مشکل قطعی آب آشامیدنی این روستا مورد بررسی قرار گرفته است و نیروهای آبفا مشغول پیگیری آن هستند.

فرماندار قروه اظهار داشت: مشکل قطعی آب روستای میهم سفلی در حال بر طرف شدن است و مردم مطمئن باشند هدف مسئولان خدمت به آنها است.

دلیل قطع آب ریزش چاه بوده است مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قروه نیز در این زمینه گفت: آب آشامیدنی روستای میهم سفلی از طریق 3 حلقه چاه تامین می شود و تا کنون به دلیل شکستگی لوله های انتقال آب قطعی خاصی وجود نداشته است.

جبار کلوندی در ادامه تصریح کرد: یکی از چاه های تامین آب آشامیدنی روستای میهم سفلی ریزش کرده است که این شرایط موجب گل آلود بودن آب مصرفی مردم این روستا شده است و به منظور رفع این مشکل آب این روستا تا پایان عملیات تعمیر قطع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی 4 روزه آب آشامیدنی یک روستا در قروه

قطعی 4 روزه آب آشامیدنی یک روستا در قروه