مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 08:252021-12-24سياسي

کرونا روضه های خانگی را احیاکرد/برگزاری بیش 84هزار روضه درخوزستان


مسئول ستاد طراحی و اقدام فرهنگی ستاد طواف گفت: در سال جاری بیش از 84 هزار روضه خانگی در خوزستان برای سوگواری و عزاداری اباعبدالله حسین (ع) برگزار شده است.

- اهواز- مسئول ستاد طراحی و اقدام فرهنگی ستاد طواف گفت: در سال جاری بیش از 84 هزار روضه خانگی در خوزستان برای سوگواری و عزاداری اباعبدالله حسین (ع) برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی اکبر دریاکناری با اشاره به تجمیع گزارش های استان ها در عملیات محرم توسط گروه رصد و پایش این ستاد بیان کرد: با توجه به رسالت و مأموریت های ابلاغی سازمان تبلیغات اسلامی در عملیات محرم و ترویج و گسترش فرهنگ صحیح عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، ستاد طواف تحت رهنمودهای معاون امور فرهنگی و تبلیغ در حوزه رصد و پایش، اقدام به نوآوری کرده و همانند عملیات فصل بندگی در ماه مبارک رمضان با ایجاد سامانه آنلاین ثبت گزارش نسبت به تجمیع گزارش های عملکرد ادارات کل استانی فعال بوده است.

مسئول ستاد طواف ضمن ابراز رضایت از روند روبه جلو در رصد و پایش اعتماد محور، فعالیت استان ها را در عملیات محرم 1443 رضایت بخش ارزیابی کرد و یادآور شد: گزارش پایانی کارگروه امور استان ها (گروه رصد و پایش) که شامل 16 بخش بوده، حاصل پایش 206 قلم آماری در خصوص تعظیم شعائر حسینی با شعار نسل- حسینی تدوین و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا روضه های خانگی را احیاکرد/برگزاری بیش 84هزار روضه درخوزستان

کرونا روضه های خانگی را احیاکرد/برگزاری بیش 84هزار روضه درخوزستان