مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 08:352021-12-24سياسي

خلبانان نیروی هوایی ارتش، تا آخرین نفس از تمامیت ارضی کشورمان دفاع می کنند


امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه پایگاه هوایی شهید فکوری یکی از پایگاه های راهبردی کشور است اظهار کرد: پایگاه شهید فکوری مسئولیت سنگینی در حراست از بخش وسیعی از آسمان کشور و منطقه شمالغرب کشور به عهده دارد.

- امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه پایگاه هوایی شهید فکوری یکی از پایگاه های راهبردی کشور است اظهار کرد: پایگاه شهید فکوری مسئولیت سنگینی در حراست از بخش وسیعی از آسمان کشور و منطقه شمالغرب کشور به عهده دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد، با تاکید بر اینکه ایمان، اعتقاد، تخصص و تعهد سلاح اصلی کارکنان نیروی هوایی ارتش است، گفت: خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش، تا آخرین نفس از تمامیت ارضی ایران اسلامی و دین مبین اسلام دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت راهبردی پایگاه شهید فکوری افزود: استفاده از بهترین و به روزترین امکانات فنی در پایگاه هوایی شهید فکوری نشان از اهمیت بالای آن است و این پایگاه مسئولیت سنگینی در تامین امنیت منطقه شمالغرب کشور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلبانان نیروی هوایی ارتش، تا آخرین نفس از تمامیت ارضی کشورمان دفاع می کنند

خلبانان نیروی هوایی ارتش، تا آخرین نفس از تمامیت ارضی کشورمان دفاع می کنند