مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 08:552021-12-24اقتصادي

پرداخت 170 میلیارد تومان مستمری بیمه ای به روستاییان در مازندران


مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران با اشاره به رشد 92 درصدی مشمولان گفت: امسال تاکنون 170 میلیارد تومان مستمری به بیمه شدگان این صندوق در استان پرداخت شد.

- ، محمد ابراهیمی در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه ساری، ایجاد امنیت اجتماعی را از جمله اهداف صندوق بیمه اجتماعی بیان کرد و گفت: کاهش فاصله طبقاتی میان اقشار فقیر و غنی، توزیع عادلانه ثروت، ایجاد رفاه نسبی در جامعه، هویت بخشی به سیمای روستا و جلوگیری از مهاجر به شهرها از دیگر اهداف است.

وی با عنوان اینکه کارکنان دولت، کارگران، نیروهای مسلح در صندوق های مختلف بیمه هستند و از خدمات آن بهره می برند، گفت: روستاییان، کشاورزان، عشایر، قالیبافان، زنبورداران و کشاورزان غیرساکن در روستا، رانندگان، صیادان، ناجیان و غیره می توانند از مزایای صندوق بیمه اجتماعی روستاییان برخوردار شوند.

وی با اظهار اینکه پنج درصد حق بیمه توسط مشمول در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان پرداخت می شود، گفت: برای اولین بار در کشور فیش حقوقی و کارگزینی برای روستاییان تحت پوشش صادر شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه سوابق پرداختی روستاییان به سوابق بیمه ای تبدیل و تمامی معوقات بیمه ای پرداخت شده است، گفت: برای همه مشمولان کارت شناسایی صادر و توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 170 میلیارد تومان مستمری بیمه ای به روستاییان در مازندران

پرداخت 170 میلیارد تومان مستمری بیمه ای به روستاییان در مازندران