مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 09:402021-12-24سياسي

حماسه 9 دی تجلی وحدت و رمز عبور از فتنه/ آمریکا رو به افول است


نماینده ولی فقیه در مازندران حماسه 9 دی را تجلی وحدت و رمز عبور از فتنه ها دانست و گفت: این حماسه نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده است.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری با تاکید بر پرهیز از گناه و ضرورت داشتن تقوای الهی اظهار داشت: انسان باید از گناه دوری کند.

وی سالروز عملیات کربلای 4 و یاد و خاطره شهیدان این عملیات و دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و با تبریک میلاد حضرت مسیح اظهار داشت: حضرت مسیح از پیامبران الهی است و امروز دولت های مسیحی با درپیش گرفتن مشی لاییک، استثمارگری و ظلم بر بشریت، در حال بدنام کردن مسیحیت است در حال یکه مسیح ضد ظلم، دیندار و طرفدار بشریت بوده است.

وی به روز ایمنی برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی اشاره کرد و گفت: کشور ما برابر بلایای طبیعی آسیب پذیر است و بخشی ناشی از آن است که حق طبیعت را نمی دهیم و تجاوز به رودخانه ها، ایجاد موانع و جاری شدن سیلاب سبب خسارت می شود.

آیت الله لایینی برداشت بی رویه از سفره های آب زیرزمینی، وجود ده ها هزار چاه غیرمجاز سبب پیش روی آب های شور، فرورفتگی زمین و پایین رفتن سطح آب های شیرین دانست و گفت: خروج دام از جنگل نیز سبب پوسیدن جنگل شده و از سوی دیگر شاهد آن هستیم که دام ها از گرسنگی در حال تلف شدن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی تجلی وحدت و رمز عبور از فتنه/ آمریکا رو به افول است

حماسه 9 دی تجلی وحدت و رمز عبور از فتنه/ آمریکا رو به افول است