مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 10:002021-12-24سياسي

پتروشیمی در فارس مغفول ماند / بودجه فارس عادلانه باشد


امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه پتروشیمی در فارس مغفول مانده است، گفت: فارس در حوزه پتروشیمی ید طولایی داشته و باید با انجام حمایت های لازم، - ، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: یکی نقاط عطف تاریخ هشت سال جنگ تحمیلی عملیات کربلای چهار بود که این عملیات مقدمات حماسه کربلای پنج را فراهم کرد.

وی اضافه کرد: یادمان شهدای کربلای چهار را رزمندگان استان فارس زنده کرده اند شهدایی که موجب شدند تا جامعه در مسیر معنویت قرار بگیرد آیت الله دژکام در ادامه بیان کرد: پتروشیمی در استان فارس ید طولانی در کشور داشته و این پتروشیمی در جنوب کشور اثرگذار بوده به گونه ای که بسیاری فعالان این صنعت در پتروشیمی شیراز آموزش دیده اند این در حالی است که اگر 22 پتروشیمی در کنار خلیج فارس ایجاد شد این تجربه حاصل آموزش هایی است که در این پتروشیمی به کشور ارائه شده است.

وی افزود: توقع می رود که در این حوزه که فارس دارای توانمندی است، در کشور پرچم دار باقی بماند از این رو باید برنامه ریزی های ویژه ای برای حمایت از این بخش وجود داشته باشد.

پتروشیمی ها در سند آمایش فارس مورد توجه قرار نگرفت امام جمعه شیراز تاکید کرد: در سند آمایش سرزمین استان فارس به این موضوع توجه نشده و مورد غفلت قرار گرفته است این در حالی است که مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی در فارس مغفول ماند / بودجه فارس عادلانه باشد

پتروشیمی در فارس مغفول ماند / بودجه فارس عادلانه باشد