مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 10:102021-12-24سياسي

مرکز رصد فرهنگی اجتماعی آموزش عالی راه اندازی می شود


رییس مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از تأسیس مرکز رصد فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی کشور تا سال1401 خبرداد.

- ، حسین میرزایی، رییس مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم دیدار معاون فرهنگی وزارت علوم از مؤسسه اظهار داشت: مجموعه تلاش ها و پیگیری هایی که طی 17 سال گذشته در پژوهشکده انجام شده و گسترش دامنه مطالعات ما با تأسیس دو گروه جدید مطالعات علم و فناوری و مطالعات ارتباطات و فضای مجازی در کنار چهار گروه پیشین در موافقت شورای گسترش با ارتقای ساختار این مؤسسه مؤثر بوده است.

رییس مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی با اشاره به طرح مؤسسه برای تأسیس مرکز رصد فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی کشور تا سال 1401 اظهار داشت: با توجه به اینکه پایان نامه های دانشجویی از مهمترین منابع تحقیق در حوزه دانشگاه و آموزش عالی هستند، توافقاتی در زمینه دسترسی به این پایان نامه ها با مؤسسه ایرانداک صورت گرفته است.

وی از معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم درخواست کرد با پیگیری این مسأله در شورای معاونین وزارت عتف، دسترسی بهینه به این اطلاعات را تسهیل کند.

میرزایی در ادامه با اشاره به رویکرد محوری مؤسسه به دو حوزه فرهنگ دانشگاهی و مسئولیت اجتماعی دانشگاه اظهار داشت: رویکردهای مختلفی مثل دانشگاه کارآفرین و … وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رصد فرهنگی اجتماعی آموزش عالی راه اندازی می شود

مرکز رصد فرهنگی اجتماعی آموزش عالی راه اندازی می شود