مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 10:252021-12-24سياسي

ایجاد هسته های فناور در قالب طرح «شهید احمدی روشن»


سرپرست معاونت آینده سازان بنیاد ملی نخبگان گفت: هسته های فناور جدید برای رفع نیاز جامعه در قالب ششمین دوره طرح شهید احمدی روشن تشکیل می شوند.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری سید محمدصادق موحد در مراسم افتتاحیه طرح شهید احمدی روشن با اشاره به داشتن اهتمام ویژه به تجربیات قبلی و تلاش برای ارتقای سازوکارها و رویه ها نسبت به قبل به مرور پنج دوره گذشته طرح شهید احمدی روشن، پرداخت.

سرپرست معاونت آینده سازان بنیاد ملی نخبگان تاکید کرد: مهم ترین رویکرد این طرح شکل دهی گروه ها و هسته های فناور برای رفع نیازهای جامعه است.

وی گفت: یکی از برنامه هایی که با همراهی اجتماعات نخبگانی طراحی و پیاده سازی شده، برنامه حمایت از هسته های دانشجویی مسأله محور یا طرح شهید احمدی روشن است.

وی با اشاره به مهم ترین گام های این طرح، افزود: گام های نخست این طرح بر شناسایی مسائل، تشکیل هسته های نخبگانی مساله محور برای حل مسأله احصا شده و در گام بعدی حل مسأله واقعی را در اولویت قرار می دهد.

آموزش و توانمندسازی دانشجوی مستعد در قالب حل مسأله واقعی، افزایش مهارت های اجتماعی، خودباوری و اعتماد به نفس واقعی توانایی حل مسئله نیز در آن دیده شده است.

به گفته موحد، ایجاد شبکه های مستعد، افزایش مهارت های کار تیمی و زمینه برای ایجاد توانمندی های نوظهور در بستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد هسته های فناور در قالب طرح «شهید احمدی روشن»

ایجاد هسته های فناور در قالب طرح «شهید احمدی روشن»