مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 10:402021-12-24اجتماعي

پرهیز از انجام سفرهای غیرضرور در محورهای زنجان/ راه روستایی مسدود وجود ندارد


رییس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از پیش بینی هواشناسی برای ادامه بارش ها تا صبح فردا خبر داد و گفت: - محمد محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به بارش های ساعات گذشته در استان زنجان اشاره و اظهار کرد: این بارش ها مشکلی برای تردد محورهای استان زنجان به وجود نیاورده است.

رییس اداره مدیریت راه های اداره کل مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با تاکید بر باز بودن همه محورهای استان از جمله محور زنجان_ قزوین و همچنین زنجان به تبریز افزود: ساعات گذشته محور زنجان به تبریز بارش نداشته و خشک است.

وی از پیش بینی هواشناسی برای ادامه بارش ها تا صبح فردا خبر داد و گفت: به هم استانی ها پیشنهاد می شود از انجام سفرهای غیر ضروری در محورهای استان از جمله محورهای کوهستانی پرهیز کنند.

محمدی با بیان اینکه تردد در محورهای کوهستانی از جمله زنجان به طارم و زنجان به ماهنشان نیاز به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ دارد، تصریح کرد: در صورت نیاز به انجام سفر کاربران جاده ها می توانند با شماره گیری 141 یا سامانه اینترنتی 141 از وضعیت جاده های استان آگاه و نسبت به برنامه ریزی سفر اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از انجام سفرهای غیرضرور در محورهای زنجان/ راه روستایی مسدود وجود ندارد

پرهیز از انجام سفرهای غیرضرور در محورهای زنجان/ راه روستایی مسدود وجود ندارد