مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 10:452021-12-24سياسي

ائمه جمعه کرمان: یوم الله 9دی نماد بصیرت و تکلیف گرایی ملت ایران است


ائمه جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه با تأکید بر گرامیداشت یوم الله 9 دی، این روز را نمادی از بصیرت و تکلیف گرایی ملت ایران نامیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام مرتضی جعفری در خطبه های نماز جمعه امروز شهر کوهبنان اظهار کرد: انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته خدمت به محرومان را در راس کارها قرار داده، البته کمک های مومنانه و کمک به بیماران هم در شرایط کرونا در راستای خدمت رسانی به همگان است.

مردم در روز 9 دی دفاع از ارزش ها را اولویت دانستند امام جمعه کوهبنان افزود: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ است روحیه استکباری دارد و هر جا ظلمی مشهود است، حضور آمریکا را شاهدیم.

وی با تسلیت درگذشت شهادت گونه حاج حسن ایرلو دیپلمات کشورمان در یمن افزود: وی انسانی مجاهد و مبارز بود که سال ها در کنار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مبارزه کرد و برادر دو شهید بود.

جعفری ابراز داشت: مردمی بودن، اخلاص، انقلابی بودن، ولایت مداری، تدین، سرباز ولایت بودن، داشتن روحیه استکبارستیزی ، ساده زیستی، دفاع از مظلومان و.

از ویژگی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: در آستانه نهم دی ماه قرار داریم که بعد از دشمنی دشمنان، حماقت و جفای برخی افراد و فتنه فتنه گران نهم دی ماه خلق شد و مردم اعلام کردند ما ملت امام حسین (ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه کرمان: یوم الله 9دی نماد بصیرت و تکلیف گرایی ملت ایران است

ائمه جمعه کرمان: یوم الله 9دی نماد بصیرت و تکلیف گرایی ملت ایران است