مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 10:452021-12-24سياسي

9 دی برگ زرین تاریخ ایران/ بصیرت و آگاهی مردم مثال زدنی است


امام جمعه میامی با بیان اینکه حماسه 9 دی برگ زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: ملت ما حماسه بزرگی را به عنوان معجزه الهی در این روز بزرگ به نمایش گذاشتند.

- ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نخستین نماز جمعه زمستان 1400 میامی به میزبانی مسجد جامع با بیان اینکه حماسه 9 دی برگ زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران اسلامی است، ابراز کرد: این روز برای ما در واقع یک یوم الله بزرگ است.

وی با بیان اینکه 9 دی در واقع در تقابل فتنه سال 88 بود که مردم ما حماسه بزرگی را به عنوان معجزه الهی به نمایش گذاشتند، ابراز کرد: این روز نمایش قدرت فکری و تجلی مردم ایران حول و محور ولایت محسوب می شود.

امام جمعه میامی بیان کرد: 9 دی نماد دیانت، بصیرت، دشمن شناسی و تکلیف گرایی محسوب می شود و به همین دلیل است که دشمنان به دنبال حذف کردن این روز در تاریخ هستند اما این توطئه شأن هم با شکست مواجه شده و 9 دی در تاریخ ماندگار است.

امام جمعه میامی با بیان اینکه یکی از شاخصه های 9 دی که باعث ناکامی دشمنان بود بصیرت و آگاهی مردم محسوب می شود، گفت: از ویژگی های حماسه 9 دی می توان به معرفت دینی مردم ایران بصیرت و بلوغ سیاسی ملت و دشمن شناسی اشاره کرد که وقتی عده ای به مقدسات توهین کردند مردم ما به خاطر امام حسین (ع) و دین در برابر دشمن ایستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی برگ زرین تاریخ ایران/ بصیرت و آگاهی مردم مثال زدنی است

9 دی برگ زرین تاریخ ایران/ بصیرت و آگاهی مردم مثال زدنی است