مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 10:452021-12-24فرهنگي

ارتباط جشنواره «تجسمی فجر» با «اقتصاد هنر» چیست؟/ نقش گالری ها


دبیر رشته نگارگری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر معتقد است اگر گالری ها با جشنواره «تجسمی فجر» همراه شوند اتصالی میان جامعه تجسمی و جشنواره ایجاد می شود که به رونق اقتصاد هنر می انجامد.

- دبیر رشته نگارگری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر معتقد است اگر گالری ها با جشنواره تجسمی فجر همراه شوند اتصالی میان جامعه تجسمی و جشنواره ایجاد می شود که به رونق اقتصاد هنر می انجامد.

امیر طهماسبی دبیر رشته نگارگری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر درباره نحوه برگزاری این جشنواره به خبرنگار مهر گفت: تابه حال این رویداد به دو شکل مختلف برگزار شده است.

در دوره هایی رشته ها به صورت جداگانه داوری و آثار به نمایش گذاشته شدند و در دوره های دیگری یک هیأت داوران تمام آثار رشته های مختلف را در کنار هم داوری و انتخاب کردند.

در چنین رویکردی معمولاً آثاری که جدیدتر هستند مورد توجه قرار می گیرد و رشته هایی مانند خوشنویسی و نگارگری چندان دیده نمی شدند.

وی بیان کرد: اینکه رشته های مختلف به صورت جداگانه داوری شوند امتیازاتی دارد؛ در همه جای دنیا بعضی از گرایش های هنری به طور مستقل بررسی می شوند، مثلاً موسیقی کلاسیک نمی تواند در کنار پاپ و جاز بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط جشنواره «تجسمی فجر» با «اقتصاد هنر» چیست؟/ نقش گالری ها

ارتباط جشنواره «تجسمی فجر» با «اقتصاد هنر» چیست؟/ نقش گالری ها