مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 11:002021-12-24سياسي

مردم از گرانی کالا و تورم گلایه دارند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم از گرانی کالا و تورم گلایه دارند از این رو مسئولان باید با حضور میدانی رفع این مشکلات را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

- آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: ترویج فرهنگ بی عفتی در عرصه اقتصادی، اخلاقی و جنسی زمینه بحران و سقوط جامعه را فراهم می کند، جهان استکبار در پی ترویج فساد و گناه اقتصادی و اخلاقی است که خطر بزرگی برای جوامع و تمدن اسلامی محسوب می شود.

وی ضمن گرامیداشت 9 دی روز میثاق امت با امامت تصریح کرد: مراسم 9 دی با شکوه در استان برگزار شود تا پیمان بین امت و امامت مستحکم شود و اهداف سرویس های جاسوسی استکبار جهانی برای براندازی نظام با ایجاد انقلاب مخملی بود که با هدایت های مقام معظم رهبری، بصیرت افزایی و حضور به موقع مردم در صحنه این حرکت بسیار خطرناک دشمنان خنثی شد.

خطیب نماز جمعه بوشهر بیان کرد: ساخت و رونمایی نخستین موتور دیزل دریایی، الحاق 2 فروند شناور رزمی به ناوگان نیروی دریایی ارتش و رزمایش پیامبر اعظم 17 نشان از اقتدار و قدرت بالای تولید و خودکفایی در عرصه صنایع دفاعی، اقتدار عملیات میدانی در عرصه سطحی و زیر سطحی دریا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از گرانی کالا و تورم گلایه دارند

مردم از گرانی کالا و تورم گلایه دارند