مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 11:002021-12-24سياسي

قالیباف: مرحوم اسماعیل بیگی باقیات صالحات ارزشمندی از خود بر جای گذاشت


رییس مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت رزمنده و جانباز دفاع مقدس، حاج حسین اسماعیل بیگی پیام تسلیتی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی درگذشت رزمنده و جانباز دفاع مقدس، حاج حسین اسماعیل بیگی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ  وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً  درگذشت سردار رشید اسلام، رزمنده و جانباز دفاع مقدس، سرهنگ پاسدار حاج حسین اسماعیل بیگی از فرماندهان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت موجب تاسف و تالّم فراوان گردید.

آن مجاهد فی سبیل الله عمر شریف و پربرکت خود را در راه خدمت مخلصانه و مؤمنانه به انقلاب اسلامی صرف کرد و علاوه بر مجاهدت دلاورانه در لشکر 41 ثارالله کرمان، در دوره پس از پایان دفاع مقدس نیز مجاهدت در راه خدا را ادامه داد و در عرصه های گوناگون فرهنگی و سیاسی، باقیات صالحات ارزشمندی از خود بر جای گذاشت.

فقدان آن مجاهد مخلص که از نزدیک ترین یاران چهره تابناک مجاهدت و انقلابی گری، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود، بی گمان غمی سترگ و جانکاه برای تمامی دلبستگان به انقلاب اسلامی به خصوص مردم عزیز کرمان و همرزمان و خانواده ایشان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مرحوم اسماعیل بیگی باقیات صالحات ارزشمندی از خود بر جای گذاشت

قالیباف: مرحوم اسماعیل بیگی باقیات صالحات ارزشمندی از خود بر جای گذاشت