مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 11:302021-12-24سياسي

نماز باید زیرساختی ترین جریان فکری در تمام شئون مدیریتی باشد


استاندار یزد با بیان این که اقامه نماز و ترویج آن، نسخه علاج بخش عمده آلام فردی و اجتماعی است، بر لزوم حرکت جدی استان در بحث تولید محتوا در خصوص اقامه نماز و مسائل مرتبط با آن تاکید کرد.

- ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان این که اقامه نماز و ترویج آن، نسخه علاج بخش عمده آلام فردی و اجتماعی است، بر لزوم حرکت جدی استان در بحث تولید محتوا در خصوص اقامه نماز و مسائل مرتبط با آن تاکید کرد.

مهران فاطمی در جلسه ستاد اقامه نماز استان یزد با استناد به آیه وَ ما خَلَقتُ الجِنَّ وَ الإِنسَ إِلّا لِیَعبُدونِ به تبیین اهمیت عبادت از منظر قرآن پرداخت و گفت: آخرین نسخه ی هدایت بشری و به تعبیری سند بالادستی برنامه ریزی های عالم، قرآن است و براساس آیات و روایات، همه افراد و به ویژه مسئولین در قبال اقامه نماز و ترویج این فریضه الهی مسئولیت دارند.

وی در ادامه آیه 45 سوره مبارکه عنکبوت؛ إِنَّ الصَّلاهَ تَنْهی‏ عَنِ الْفَحْشاءِ وَ الْمُنْکَر؛ همانا نماز(انسان را) از فحشا و منکر باز می دارد را قرائت و اظهار کرد: این آیه به خوبی گویای اهمیت و تأثیر نماز در نهی کردن انسان از بدی ها و اعمال زشت بوده و موید آن است که اقامه نماز و ترویج آن، نسخه علاج بخش عمده آلام فردی و اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز باید زیرساختی ترین جریان فکری در تمام شئون مدیریتی باشد

نماز باید زیرساختی ترین جریان فکری در تمام شئون مدیریتی باشد