مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 11:352021-12-24سياسي

9 دی روز پیروزی دانش آموختگان مکتب عاشورا بر فتنه است


9 دی سالروز موفقیت ملتی است که در مکتب عاشورا مبارزه با فتنه را آموخته بودند و با حضور در میدان دفاع از انقلاب به فتنه دشمنان نظام علیه ملت پایان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت عیسی اظهار کرد بدون قرآن هرگز نمی توان شخصیت حقیقی حضرت عیسی را شناخت.

وی با بیان اینکه پیروان واقعی حضرت عیسی مسیح باید نگاه قرآ به حضرت مسیح، حضرت مردم و کتاب مقدس انجیل را مطالعه کنند، افزود: قران با تمجید از حضرت عیسی شاخصه های پیروان واقعی او را نیز تبیین کرده است.

امام جمعه قزوین با استناد به آیه سوره مائده بدترین دشمنان پیروان حضرت مسیح را مشرکان و یهودیان دانسته و عنوان کرد: بین اسلام و مسیحیت پیوند و نزدیکی وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) این پیام را دارای پیامی واضح و روشن برای آمریکا و صهیونیست ها دانسته و عنوان کرد: بدون شک ماجراجویان در برابر ملت ایران بازنده بزرگ خواهند بود.

آیت الله عابدینی عنوان کرد: صهیونیست ها نیز خود به این درک رسیده اند که تقابل با ایران اسلامی تاوان سختی برای انها خواهد داشت تا جایی که اعتراف می کنند در جنگ با ایران بیش از 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی روز پیروزی دانش آموختگان مکتب عاشورا بر فتنه است

9 دی روز پیروزی دانش آموختگان مکتب عاشورا بر فتنه است