مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 11:402021-12-24ورزشي

روند تخصیص تسهیلات بانکی برای اشتغالزایی باید اصلاح شود


امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به وضعیت بانگاه داری بانک ها و مشکلات ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی، گفت: روند تخصیص تسهیلات بانکی برای اشتغالزایی باید اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید روح الله زمانی موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد با تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) اظهار کرد: تنها راه حل مشکلات کنونی عمل به دستورات و فرامین الهی است که توسط پیامبران الهی برای سعادت انسان آورده ابلاغ شده و با عمل به این دستورات شاهد صلح و دوستی در سراسر عالم خواهیم بود.

وی با اشاره به رزمایش سپاه پاسداران در خلیج فارس، افزود: امروز صدای ناهنجار موشک هایی که به سمت اهداف فرضی پرتاب می شوند باعث امنیت پایدار ایران است و ما برای شرکت در یک مسابقه ورزشی ساده نباید حریف خود را دست کم بگیریم پس نمی توان در ارتباط با کشوری که پرچم عدالت را در مقابل زورگویان عالم برافراشته، دست بر روی دست بگذاریم.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: بعضی از غافلان و جاهلان سوال می کنند که چرا این همه هزینه در بخش های نظامی صورت می گیرد و یا چرا ما مذاکره نمی کنیم اما باید در جواب گفت ما چگونه می توانیم بدون داشتن سلاح و تجهیزات از تمامیت ارضی خود دفاع کنیم و این صحبت ها در حالی است که دشمنان منتظر فرصت و غفل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تخصیص تسهیلات بانکی برای اشتغالزایی باید اصلاح شود

روند تخصیص تسهیلات بانکی برای اشتغالزایی باید اصلاح شود