مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 11:452021-12-24سياسي

درخواست امام جمعه برای استقرار نمایندگی ثبت احوال در بادرود


حدود 61 و نیم درصد تولدها به منطقه بادرود تعلق دارد که می طلبد در راستای تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم و تجهیز امکانات و ارتقاء نمایندگی ثبت احوال در بادرود مستقر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های این هفته نماز جمعه نطنز با گرامیداشت سوم دی روز ثبت احوال اذعان کرد: یکی از وظایف پدران و مادران برای فرزندان انتخاب نام نیکو است، والدین باید در انتخاب نام نهایت تلاش و دقت خود را به کار ببرند تا در آینده موجب سرافکندگی و خجالت فرزند نباشد.

وی با تبریک روز نهضت سوادآموزی اظهار کرد: استاندارد سواد در جامعه بالا رفته است و امروز یکی از نشانه های سواد داشتن سواد رسانه ای است و می طلبد همه دستگاه ها به ویژه دهیاری ها و پایگاه های بسیج کم سوادان و بی سوادان را شناسایی کنند تا در چتر آموزش و سوادآموزی قرار بگیرند.

یعقوبی با تأکید بر اینکه نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، گفت: اصل 9 دی باید برای جامعه و به ویژه جوانان روایت شود چرا که در حماسه نهم دی مردم چشم فتنه را کور کردند و سفره فتنه برای همیشه برچیده شد.

ضرورت راه اندازی مجدد نمایندگی ثبت احوال بادرود حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود اظهار کرد: یوم الله نهم دی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست امام جمعه برای استقرار نمایندگی ثبت احوال در بادرود

درخواست امام جمعه برای استقرار نمایندگی ثبت احوال در بادرود