مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 11:552021-12-24سياسي

نظارت بر قیمت ها مطالبه جدی مردم است


نظارت بر قیمت ها مطالبه جدی مردم است و این موضوع همواره باید مورد توجه مسئولان و متولیان امر قرار گیرد.

- ایسنا/خوزستان امام جمعه اهواز گفت: نظارت بر قیمت ها مطالبه جدی مردم است و این موضوع همواره باید مورد توجه مسئولان و متولیان امر قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز با تاکید بر کنترل و نظارت قیمت ها در بازار اظهار کرد: دولت جدید زمان زیادی نیست که روی کار آمده است و این امر نباید مانعی برای کنترل و نظارت بر بازار محسوب شود.

وی افزود: مردم انتظار دارند که دولت آیت الله رییسی با تمام توان در امر نظارت بر بازار و قیمت ها ورود کند بنابراین برخورد با اخلالگران در نظم بازار امری ضروری است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه دولت جدید وارث خسارت های هشت سال گذشته دولت قبلی است، تصریح کرد: این در حالی است که مردم باید فعالیت ها و تلاش های برنامه ریزی شده برای کنترل بازار و قیمت ها را احساس کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسوی فرد اظهار کرد: با بیان اینکه نظارت بر قیمت ها مطالبه جدی مردم است و این موضوع همواره باید مورد توجه مسئولان و متولیان امر قرار گیرد.

وی بیان کرد: دشواری در کنترل قیمت ها یک واقعیت انکار ناپذیر است اما همواره باید جهت یکسان سازی قیمت ها در مراکز عرضه کالا و خدمات مورد نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر قیمت ها مطالبه جدی مردم است

نظارت بر قیمت ها مطالبه جدی مردم است