مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 11:552021-12-24سياسي

ملت ایران با معاندان همانند سال 88 رفتار خواهد کرد


اگر کسی و هر جریانی بخواهد به نظام اسلامی آسیب برساند این ملت همان ملت سال 88 و همان ملت 15 خرداد 42 هستند.

- ، سیدعلی صحراییان در خطبه های این هفته نمازجمعه خاوران با اشاره به دیدار پرستاران با رهبر معظم انقلاب و فرمایشان رهبری در این دیدار مبنی بر اینکه جنگ امروز جنگ روایت ها و تبیین ها است اظهار داشت: این عبارت به این معناست که اگر زمانی جنگ نظامی بود، کشوری موفق می شد که از لحاظ نظامی قوی تر باشد و امروز هم اگر کسی که از لحاظ تبیین حوادث زودتر و بهتر عمل کند، موفق تر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تقوا یعنی از راه الهی منحرف نشویم و مدافع قوانین و مقررات الهی باشیم، عنوان کرد: بر این اساس باید حلال و حرام خدا را رعایت کنیم.

صحراییان با بیان اینکه یکی از اصول شقاوت، دنیا پرستی است که یکی از نتایج آن فساد است، عنوان کرد: فساد دارای انواع و مصادیق بسیاری است بر این اساس در طول تاریخ می بینیم ظلم های زیادی اتفاق افتاده که ناشی از دنیاپرستی و فساد بوده از طرف دیگر برای مقابله با گناهان علاوه بر آموزش باید تهذیب نفس انجام داد.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود سالروز عملیات کربلای 4 و یاد و خاطره شهیدان این عملیات و دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و به روز ایمنی برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی اشاره کرد و گفت: کشور ما براب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران با معاندان همانند سال 88 رفتار خواهد کرد

ملت ایران با معاندان همانند سال 88 رفتار خواهد کرد