مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 12:002021-12-24سياسي

قرآن و فرهنگ مقاومت/ لزوم ایستادگی و تسلیم نشدن در مقابل دشمنان


یک عده کج فهم و نادان برای دشمن در داخل سینه سپر می کنند غافل از اینکه اگر در مقابل آنها کوتاه بیاییم همان ماجرایی که امروز بر سر افغانستان آمده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب،حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی در کشور اظهار کرد: اساساً اسلام دین دانش و بنیان گذار تعلیم و تربیت است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان نظام برای جلوگیری از پیشرفت علم و دانش در کشورهای اسلامی تصریح کرد: مع الاسف فشار قدرت های شیطانی و بی کفایتی برخی سران کشورهای اسلامی در گذشته مانع گسترش علم و دانش در کشورهای اسلامی شوند.

باقری بنابی همچنین با بیان اینکه اسلام پرچمدار علم و تمدن بشریت است و ملت های غربی و اروپایی و شیاطین بدخیم تمام علوم را از دانشمندان اسلامی اقتباس کرده اند.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم اجازه نداده که مسلمانان زیر استعمار کفار بروند؛ اذعان کرد: قرآن صراحتاً بر آن تأکید کرده است و از این رو دشمنان نظام بخاطر اینکه در ممالک اسلامی مسلمانان به علم دست نیابند، اقدام به ترور دانشمندان آنها می کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب خاطرنشان کرد: تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی بخاطر این است که جوانان این کشور دنباله رو علم و دانش نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن و فرهنگ مقاومت/ لزوم ایستادگی و تسلیم نشدن در مقابل دشمنان

قرآن و فرهنگ مقاومت/ لزوم ایستادگی و تسلیم نشدن در مقابل دشمنان