مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 12:102021-12-24سياسي

افراد مخالف با تعیین بودجه برای برنامه های فرهنگی در اشتباه هستند


امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه نمی دانم چرا برخی افراد مخالف تعیین بودجه برای برنامه های فرهنگی هستند، گفت: اختصاص بودجه به حوزه علمیه وابستگی برای این نهاد انقلابی ایجاد نمی کند.

- ، آیت الله محمدرضا مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با گرامیداشت ایام فاطمیه، یکی از آفات جامعه امروز را طرح سخنان بی پایه و اساس و نقل آنها دانست و اظهار داشت: مومنان نباید بدون بررسی سخنی را به کلام بیاورد و اصحاب رسانه، هنرمندان، طلاب و سخنرانان از جمله اقشاری هستند که باید بیش از پیش نسبت به طرح موضوع و بیان مطالب خود دقت نظر داشته باشند.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این که متأسفانه امروز در برخی روزنامه ها، خبرگزاری ها، فضای مجازی و سخنرانی ها، غش امری عادی شده است، افزود: برخی افراد سودجو واقعیت ها را وارونه نشان می دهند و برای اینکه خود را بی گناه نشان دهند می گویند فلان خبرگزاری و یا فلان رسانه مطرح کرده است.

مدرسی، رعایت موازین اسلامی را از جمله الزامات اجرایی برای توسعه همه جانبه دانست و بیان کرد: افراد باید با افزایش بصیرت خود را در برابر گمراهان بیمه کنند.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در زمینه رویدادهای فرهنگی و سیاسی دی ماه، تصریح کرد: تذکر این رویدادها برای یادآوری آن است که بدانیم جمهوری اسلامی ایران به راحتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد مخالف با تعیین بودجه برای برنامه های فرهنگی در اشتباه هستند

افراد مخالف با تعیین بودجه برای برنامه های فرهنگی در اشتباه هستند