مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 12:152021-12-24سياسي

احتمال نامزدی کلینتون در انتخابات 2024 آمریکا


رییس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی پیش بینی کرد هیلاری کلینتون بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 از حزب دموکرات برای ریاست جمهوری این کشور نامزد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رییس جمهوریخواه اسبق مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی در برنامه The Ingraham Angle جو بایدن رییس جمهور آمریکا را مورد انتقاد قرار داد و به مدیریت او در قبال اقتصاد، کووید-19 و بحران مرزی آمریکا به عنوان دلایل افول محبوبیت بایدن در نظرسنجی ها اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه جی.

دبلیو.

ان، نیوت گینگریچ، گینگریچ در صحبتش در مورد نامزد های احتمالی ریاست جمهوری 2024 آمریکا گفت: انتظار دارم بایدن بار دیگر نامزد نشود.

اگر بایدن که اکنون 79 ساله است برای دور مجدد ریاست جمهوری نامزد شود، حزب دموکرات در وضعیت شوک آوری قرار خواهد گرفت.

گینگریچ معتقد است از آنجایی که کامالا هریس، معاون رییس جمهور فعلی ضعیف تر از بایدن است و مشابه با او در نظرسنجی ها نتایج سطح پایینی کسب می کند، هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016، می تواند دوباره از جانب این حزب برای ریاست جمهوری نامزد شود و به طور بالقوه این انتخابات شاهد یک رقابت مجدد بین او و دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا باشد؛ کسی که طبق پیش بینی بسیاری از ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال نامزدی کلینتون در انتخابات 2024 آمریکا

احتمال نامزدی کلینتون در انتخابات 2024 آمریکا