مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 12:252021-12-24سياسي

امام جمعه پرند: 35 تن برنج به قیمت دولتی در پرند توزیع می شود


به همت اداره جهاد کشاورزی حواله نزدیک 35 تن برنج دریافت شد، مباشر هم معرفی شده که ان شاء الله از طریق فروشگاه های منتخب جهاد کشاورزی در روزها و هفته های آینده به قیمت دولتی و مصوب در اختیار مردم شهر پرند قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از پرند حجت الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه شهر پرند در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و دیگران به رعایت تقوای الهی در گفتار و عمل با توجه به میلاد حضرت مسیح (ع) به ذکر حدیثی از آن حضرت پرداخت و ضمن تبریک  انتخاب فرماندار انقلابی و جهادی شهرستان رباط کریم برای وی موفقیت در ساحت نوکری و خدمت رسانی به مردم ارزشمند، دیندار، ولایتمدار و  با اصالت را آرزو کرد.

حجت الاسلام کاظمی در ادامه از تیم بازرسی بر اصناف و تعطیرات و جهاد کشاورزی، اداره صمت و اصناف شهرستان تشکر کرد و گفت: روز دوشنبه این عزیزان بر حسن اعمال قیمت گزاری بر کالاها خصوصا کالاهای اساسی نظارت کردند و تذکراتی به برخی از کسبه به خاطر رعایت نکردن قیمت های مصوب داده شد.

وی ادامه داد: با توجه به افتتاح دفتر جهاد کشاورزی در هفته گذشته در دفتر نماز جمعه یک عملیات میدانی با محوریت مساجد و امامان جماعت و همچنین از طریق فروشگاه های منتخب و امین رقم خورد و حدود 5 تن مرغ به قیمت مصوب دولتی در اختیار مردم قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پرند: 35 تن برنج به قیمت دولتی در پرند توزیع می شود

امام جمعه پرند: 35 تن برنج به قیمت دولتی در پرند توزیع می شود