مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 12:302021-12-24سياسي

جذب نیروهای بومی در لامرد اولویت باشد


امام جمعه لامرد خواستار توجه جدی مسئولان امر به جذب نیروهای بومی در صنایع شهرستان لامرد شد.

- ، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه لامرد با اشاره به گرامیداشت یاد و نام شهیدان اظهار کرد: امروز افتخار و عزت شهدا را می بینیم و این کربلای چهار و پنج و والفجرها است که این عزت را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاوش بلایای طبیعی در پنجم دی ماه بیان کرد: باید از تلفات جانی و مالی با مدیریت صحیح و ساخت اماکن خوب و مهندسی شده جلوگیری کرد.

حسین زاده ادامه داد: یکی از ظرفیت های مهم منطقه با توجه به چاه های گازی، پتروشیمی است که در یک پروسه پنج ساله در کشور جزو دومین ها هستیم.

وی ادامه داد: درهای منطقه را باید روی پتروپالایشگاه ها باز کرد و یکی از دغددغه های همیشگی بنده بحث اشتغال است و تا پایان سال و سال جدید، کلنگ شروع به کار به زمین زده خواهد شد.

او گفت: در قسمت اشتغال چشم اندازهای بسیار خوبی دیده شده و در دوسال آینده نباید برای نیروهای بومی منطقه مشکل اشتغال داشته باشیم.

وی تذکری هم به صنایع مستقر در منطقه داد و گفت: برای به کارگیری نیروها در صنایع تا جایی که امکان دارد نیروهای بومی این منطقه به کار گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب نیروهای بومی در لامرد اولویت باشد

جذب نیروهای بومی در لامرد اولویت باشد