مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 12:502021-12-24سياسي

دولت سیزدهم برای کنترل تورم و گرانی کالاهای اساسی تلاش کند


امام جمعه موقت گیلانغرب با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم، گفت: دولت سیزدهم برای کنترل تورم و گرانی کالاهای اساسی و بهبود معیشت مردم تلاش کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محسن میرویسی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع گیلانغرب برگزار شد با اشاره به تهدید رژیم صهیونیستی برعلیه ایران، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی اکنون در شرایطی نیست که نه تنها ایران بلکه حتی جبهه مقاومت لبنان و سوریه و غزه را تهدید کند چرا که بعد هر اقدامی باید تا چند هفته تمام امکانات خود را در حالت آماده باش و اضطرار قرار دهد.

وی افزود: توصیه ما به سران رژیم صهیونیستی یادگیری شنا در آب های آزاد است زیرا که به زودی زمین و هوا را برای آنان ناامن می شود و تنها راه فرار برای صهیونیست ها از طریق دریا است.

امام جمعه موقت گیلانغرب تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب طی سال های گذشته به سران رژیم صهیونیستی فرمودند اگر غلطی از شما سر بزند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

میرویسی با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) در آب های خلیج فارس، بیان کرد: رزمایش پیامبر اعظم (ص) در بالاترین سطح تهاجمی در خلیج فارس به اجرا در آمد و پیامی که از آن مخابره شد این بود که اگر کوچک ترین تهاجمی علیه جمهوری اسلامی صورت بگیرد قبل از هر چیز مبدا آن مورد هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم برای کنترل تورم و گرانی کالاهای اساسی تلاش کند

دولت سیزدهم برای کنترل تورم و گرانی کالاهای اساسی تلاش کند