مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 12:502021-12-24اقتصادي

صادرات فرش دستباف با تعهد ارزی زمین گیر شد/ هویت هنری و صنعتی فرش


رییس کمیسیون فرش، صنایع دستی و گردشگری اتاق تعاون ایران گفت: هنر صنعت فرش دستباف از یک سوء مورد تحریم دولت مستبد آمریکا قرار گرفته و از سوی دیگر با مصوبات غیر کارشناسی دولتمردان و بانک مرکزی با مصوبه تعهد ارزی زمین گیرشده است .

- عبدالله بهرامی رییس کمیسیون فرش ، صنایع دستی و گردشگری اتاق تعاون ایران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: فرش دستباف هویتی فرهنگی ، هنری ، صنعتی و بازرگانی دارد .

هنر صنعت فرش دستباف از یک سوء مورد تحریم دولت مستبد آمریکا قرار گرفته و از سوی دیگر با مصوبات غیر کارشناسی دولتمردان و خلق الساعه مصوباتی را تدوین و اجرا می کنند که باعث شده سهم صادرات فرش در صادرات غیر نفتی از 32 درصد در دو دهه اخیر به کمتر از نیم درصد در سال 1399  برسد.

به گفته بهرامی جامعه هنر صنعت فرش دستباف هرگز مدیران و وزیرانی که به جای اعتلای این هنر صنعت در فکر کوچک کردن و در حقیقت نابود کردن آن هستند را نخواهد بخشید  ، جایگاه فرش ایرانی ، وزارت فرش دستباف است نه تکه پاره کردن و در حد یک دفتر کل بودن در وزارتی غیر تخصصی است .

                                         رییس کمیسیون فرش ، صنایع دستی و گردشگری اتاق تعاون ایران خاطرنشان کرد: جامعه چند میلیونی هنر صنعت فرش دستباف کشور از رییس جمهور مردمی انتظار حمایت و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات فرش دستباف با تعهد ارزی زمین گیر شد/ هویت هنری و صنعتی فرش

صادرات فرش دستباف با تعهد ارزی زمین گیر شد/ هویت هنری و صنعتی فرش